Epson Perfection V600 Support

Epson Perfection V600 Support

Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson Perfection V600
Жүктеулер

Жүктеулер

Other Software
ABBYY’s FineReader download
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Пайдаланушы нұсқаулығы (v4.0)
v.4.0
16-Nov-2021
1.71 MB
.zip
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
05-Oct-2009
0.42 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Жүктеп алу
User's Guide (v4.0)
v.4.0
16-Nov-2021
1.68 MB
.zip
Қосымша ақпарат:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Жүктеп алу
Startup Guide (v1.0)
v.1.0
05-Oct-2009
0.36 MB
.pdf
This guide will help you set up and begin using your product. It includes information on setting up your product and installing the software.
Жүктеп алу
Online Documentation
Online Guide
Қосымша ақпарат:
This Online User's Guide is the on-screen guide for your product.
Қарау
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable