Epson SureLab SL-D800 Support

Epson SureLab SL-D800 Support

Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson SureLab SL-D800
Жүктеулер

Жүктеулер

ICC Profile
EPSON Media Information Update (v1.0.2)
v.1.0.2
21-May-2019
22.20 MB
.paper
Қосымша ақпарат:

Ratings allow Epson to provide you with better, more complete information about Epson products and service. A score of 1 means that the information is not helpful while a score of 5 means that it is very helpful.

Жүктеп алу
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Operation Guide (v1.0)
v.1.0
27-May-2019
4.91 MB
.pdf
Printer Driver Operation Guide (v1.0)
v.1.0
27-May-2019
6.76 MB
.pdf
Maintenance Tool Operation Guide (v1.0)
v.1.0
27-May-2019
2.57 MB
.pdf
Operation Guide (v1.0)
v.1.0
27-May-2019
4.81 MB
.pdf
Printer Driver Operation Guide (v1.0)
v.1.0
27-May-2019
7.37 MB
.pdf
Қосымша ақпарат:
Printer Driver Operation Guide
Жүктеп алу
Maintenance Tool Operation Guide (v1.0)
v.1.0
27-May-2019
2.48 MB
.pdf
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable