Epson SureColor SC-P8000 Support

Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson SureColor SC-P8000
Жүктеулер

Жүктеулер

Drivers
Media Profiles Installation
For additional local media profiles, please install the latest version of the driver labelled Europe, followed by a later version of the standard driver. Additional media will not be visible in the printer panel, as they are installed on the PC and can be selected in the printer driver and applications (printing color management capable)
Қарау
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Пайдаланушы нұсқаулығы (PDF) (v1.3)
v.1.3
01-Oct-2015
5.97 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
01-Oct-2015
2.91 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Жүктеп алу
User's Guide (PDF) (v1.3)
v.1.3
01-Oct-2015
7.54 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
01-Oct-2015
2.81 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Жүктеп алу
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable