Epson Pulsense PS-500

Epson Pulsense PS-500 Support

Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson Pulsense PS-500
Жүктеулер

Жүктеулер

Other Software
Pulsense View Portal
Epson PULSENSE View (v1.0.4 for Androïd)
v.1.0.4 for Androïd
24-Nov-2014
22.99 MB
.zip
Epson PULSENSE View" is an application for Android that allows you to view the data recorded by your PULSENSE device, making it easy to keep an eye on your daily, weekly or monthly statistics. Data will be synchronised wirelessly via Bluetooth® Smart with your Android device, providing you with real time data on the go. In addition you can use the app to set your targets and manage your device settings including your wake-up alarm.
Жүктеп алу
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Quick Start Manual (v1.1)
v.1.1
08-Sep-2014
3.28 MB
.pdf
This manual contains diagrams along with basic descriptions to help you start using your EPSON product.
Жүктеп алу
User's Guide (PDF) (v1.0)
v.1.0
08-Sep-2014
1.13 MB
.pdf
User's Guide (PDF) (v1.0)
v.1.0
28-Aug-2014
1.06 MB
.pdf
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable