Epson Moverio Pro BT-2000 Support

Назар аударыңыз: Операциялық жүйеңіз дұрыс анықталмауы мүмкін. Үйлесімді контент көру үшін жоғарыдан өз операциялық жүйеңізді қолмен таңдаған жөн.
Epson Moverio Pro BT-2000
Жүктеулер

Жүктеулер

Other Software
Bluetooth Sample Application and Source Code (v1.0)
v.1.0
26-Apr-2017
5.36 MB
.zip
Қосымша ақпарат:

Camera Sample Application and Source Code.

The demo sample app program is designed to provide information, example code and a full working project that you can download and import.
The Pro-2000Camera app is a sample application built to demonstrate how you, the developer, can implement camera functionality within your application

Жүктеп алу
FAQ

FAQ

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Нұсқаулықтар мен құжаттама

Manuals
Пайдаланушы нұсқаулығы (v1.1)
v.1.1
20-Dec-2019
0.98 MB
.pdf
User's Guide (v1.1)
v.1.1
20-Dec-2019
5.48 MB
.pdf
Қосымша ақпарат:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Жүктеп алу
Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Өнімді тіркеу және кепілдік нұсқалары

Құрылғыңызды тіркеңіз
Жаңа өнімді тіркеу үшін, «Тіркеу» түймесін басыңыз.
Тіркеу
Кепілдікті тексеру
Құрылғыңыздың кепілдік күйін тексеру үшін төмендегі «Кепілдік күйін тексеру» түймесін басып, құрылғыңыздың сериялық нөмірін енгізіңіз.
Кепілдік күйін тексеру
Кеңейтілген кепілдік нұсқалары (CoverPlus)
Стандартты кепілдік мерзімі аяқталғаннан кейін Epson құрылғыңызды Epson CoverPlus көмегімен қорғаңыз. Жаңа өніміңіздің кеңейтілген кепілдік мүмкіндіктері туралы көбірек білу үшін төмендегі «Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау» түймесін басыңыз.
Кеңейтілген кепілдік нұсқаларын қарау
Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз

Бізбен хабарласыңыз
Сіз біздің тұтынушыларға қызмет көрсету орталығына телефон арқылы хабарласа аласыз +7 7172 795 029

Қолдау қызметінің жұмыс күндері дүйсенбі-жұма сағат 9.00 - ден 18.00-ге дейін (мереке күндері жұмыс істемейді)
Many issues can be fixed using our FAQ’s or our Virtual Assistant (EVA), so we recommend to check the FAQ’s or use the Virtual Assistant before contacting a repair centre. Some repairs may be chargeable